ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Általános tudnivalók
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) érvényesek a rendmentor.hu – Németh-Deák Martina egyéni vállalkozó (1112 Budapest Hosszúréti u. 41-43.), valamennyi szolgáltatás megrendelésre vonatkozó ajánlatára, egyéb jognyilatkozatára és Megbízóval kötött szerződésére.
Jelen ÁSZF abban az esetben is alkalmazandó, ha Németh-Deák Martina ev. és a Megbízó egyedi szerződést kötnek egymással. Amennyiben az egyedi szerződés feltételei és a jelen ÁSZF előírásai között eltérés van, úgy az egyedi szerződés rendelkezései az irányadóak.
A jelen ÁSZF-t és annak esetleges módosításait a szerző a rendmentor.hu hivatalos honlapján (https://www.rendmentor.hu) teszi közzé és kérésre az ÁSZF-t egyéb módon is partnerei rendelkezésére bocsátja.
Fogalmak
ÁSZF: Megrendelésre létrejött jogügyletet szabályozó jelen Általános Szerződési Feltételek
Németh-Deák Martina EV (továbbiakban Szolgáltató)
Székhely: 1112 Budapest Hosszúréti u. 41-43.
Adószám: 79755560-1-43
Webcím: https://www.rendmentor.hu
Levelezési cím: 1112 Budapest Hosszúréti u. 41-43.
E-mail cím: rendmentor@gmail.com
Írásbeli forma: Ahol jelen ÁSZF írásbeli alakot ír elő, ott mind az e-mailben, mind a postai úton tett közlések elfogadottak, amennyiben jelen ÁSZF másként nem rendelkezik.
Megbízási díj: A Szolgáltató által az árajánlatban közölt bruttó megbízási díj.
Megbízó: Szolgáltatóval szerződést kötő természetes személy.
Szerződés: A Szolgáltató és a Megbízó között rendteremtő és önismereti tanácsadásra vonatkozó részletes szabályokat tartalmazó egyedi megállapodás.
Szolgáltatás: A Szolgáltató által vállalt rendteremtő és önismereti tanácsadás szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok elvégzése.
Megrendelési tudnivalók
A jelen ÁSZF tárgya: a Megbízó részéről otthoni rendteremtés, hozzá kapcsolódó személyes vagy online tanácsadás Szolgáltató általi megtervezésével kapcsolatos feladatok és ezeknek a Megbízó általi megrendelése.
A Megbízó a https://www.rendmentor.hu honlapon keresztül a „Kapcsolat” menüpont alatt, illetve közvetlenül az rendmentor@gmail.com címre küldött elektronikus levéllel árajánlatot (a továbbiakban: Árajánlat) kérhet a Szolgáltatótól.
Online találkozás és igényfelmérés. Tájékoztató levél kiküldése a Megbízónak az általa megadott elektronikus levelezési címre, majd személyes találkozó. Az online és személyes megbeszélés alapján Szolgáltató elkészíti az Árajánlatot és azt megküldi elektronikus úton Megbízónak. Megbízó válasz e-mail küldésével elfogadja az Árajánlatot. Az Árajánlat elfogadásával Megbízó elfogadja az ÁSZF-et, valamint az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot. Az ÁSZF a https://www.rendmentor.hu honlapon mindenkor elérhető.
A megrendelés elfogadásáról Szolgáltató elektronikus úton Visszaigazolást küld Megbízó részére. A Visszaigazolás elküldésével jön létre a Szerződés.
Fizetési feltételek
Az árajánlatban feltüntetett és szóban megbeszélt ütemezés vagy egyedi megállapodás szerinti ütemezés szerint a Megbízó köteles az egyes részszámlákban feltüntetett határidőn belül a szolgáltatás díját Szolgáltató részére megfizetni.
Késedelmes fizetés
A Megbízó késedelmes fizetés esetén köteles a mindenkori jegybanki alapkamat +5%-nak megfelelő késedelmi kamatot megfizetni Szolgáltató részére.
Amennyiben a Megbízó fizetési kötelezettségének határidőben nem tesz eleget, Szolgáltató 15 (tizenöt) naptári napos határidő kitűzésével írásbeli fizetési felszólítást küld a Megbízónak. A fizetési felszólításban kitűzött határidő eredménytelen elteltét követően Szolgáltató jogosult az addig esedékessé vált követelés késedelmi kamattal növelt összegének érvényesítése érdekében követeléskezelő céget megbízni, illetve a követelést bíróság előtt érvényesíteni, továbbá a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.
Szolgáltató tájékoztatja a Megbízót, hogy a Megbízóval szemben fennálló követelése (azaz a jogos érdeke) érvényesítése érdekében jogosult a követelés érvényesítése érdekében harmadik személynek, így különösen ügyvédi irodának és/vagy követeléskezelő cégnek megbízást adni. A Megbízó jelen Szerződésben összefüggésben kezelt adatait Szolgáltató a követelés érvényesítése érdekében követeléskezelő részére átadhatja.
Felelősség, kötelezettség
A Megbízó jogosult a szolgáltatás keretén belül megszervezésre kerülő tanácsadásokon részt venni. A konzultációk időpontjait mindig előzetes egyeztetés előzi meg, de nem várt esetekben módosulhatnak. Résztvevő tudomásul veszi, hogy mindig a Szolgáltató utolsó tájékoztatása szerinti időpont az irányadó.
Amennyiben Résztvevő szeretné lemondani az előre egyeztetett és betervezett tanácsadási időpontot, azt ingyenesen megteheti 48 órával az alkalom előtt. Amennyiben a lemondás 48 órán belül érkezik, az adott tanácsadási alkalom díjának 25%-a törlési díjként kerül felszámításra.
A már befizetett összeg vissza nem térítendő, de felhasználható egy következő tanácsadási időpontra. A konzultációk személyesen vagy online lesznek megtartva, előzetes megbeszélés szerint. Ettől eltérni Felek együttes megállapodása alapján lehet.
A tanácsadási alkalmak megtartásával a Megbízó köteles:
- a részvételi (megbízási) díjat megfizetni;
- a konzultációkon a szerződés teljesítése kapcsán a Szolgáltatóval együttműködni.
Szolgáltató magánszemélyeknek nyújt rendteremtő és önismereti tanácsadást. Szolgáltató a teljes program ideje alatt legjobb tudásának, tapasztalatának és szakmai ismeretének felhasználásával kíván a résztvevőknek tanácsadást nyújtani.
Megbízó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás individuális és szubjektíven mérhető jellegére tekintettel a szolgáltatás vonatkozásában a Megbízó nem hivatkozhat arra, hogy a nyújtott szolgáltatás számára nem volt hasznos vagy az nem állt arányban az általa elvárt szolgáltatással.
A szerződés megszűnése
Szolgáltatónak jogában áll a szerződést felmondani, ha:
– a Megbízó az esedékes fizetési kötelezettségével késedelembe esik, a Szolgáltató 8 (nyolc) napos póthatáridőt köteles kitűzni a fizetési kötelezettség teljesítésére. A határidő eredménytelen eltelte esetén a Szolgáltató egyoldalú elállással élhet.
– a Szolgáltató 10 napon belül nem kap választ a tervezéssel kapcsolatban felmerülő kérdéseire
– a Megbízó részéről 2 alkalomnál többször lép fel utolsó pillanatban lemondás (a betervezett alkalom előtti 24 órában), a Szolgáltató a 3. alkalomtól a szolgáltatást megtagadhatja, a Szerződést azonnali hatállyal felmondhatja, és kárának megtérítését követelheti.
Megbízónak jogában áll a szerződést felmondani, ha:
– a Megbízó 10 napon belül nem kap választ felmerülő kérdéseire
– amennyiben a Szolgáltató 2 alkalomnál többször nem jelenik meg időben a megbeszélt alkalmon
A felek a felmondás jogának gyakorlása előtt legalább 5 munkanappal korábban kötelesek a másik felet írásban – a felmondásra okot adó körülmény megjelölésével – a szerződésszerű állapot helyreállítására felszólítani. A Szerződés felmondása esetén a Szolgáltató követelheti az addig elvégzett szolgáltatásainak díját és azzal felmerült, igazolt költségeit.
Szerzői jogok
Jelen szerződéssel kapcsolatban keletkező jogi oltalomban részesíthető szellemi alkotásnak minősülő rendteremtő és önismereti tartalmakkal kapcsolatos szerzői jogok Szolgáltatót illetik.
Felhasználás
A Megbízó vállalja, hogy a munka közben Szolgáltató által készített képeket a Szolgáltató weboldalán, Facebook oldalán és Instagram oldalán közzé tegye, valamint online és offline felületeken referenciaként használja, a Megbízó anonimitásának megőrzésével.
Az ÁSZF egyoldalú módosítása
A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et, valamint valamennyi, egyedileg meg nem tárgyalt szerződéses feltételt egyoldalúan módosítani.
Az Szolgáltató a módosítás hatályba lépése előtt legalább 15 (tizenöt) naptári nappal a módosítás lényegi elemeit honlapján jól látható módon közzéteszi, továbbá a Megbízóval közli.
Megbízónak joga van az ÁSZF egyoldalú módosítása esetén a Szerződést azonnali hatályú felmondással, írásban felmondani. A Megbízó felmondási jogát az ÁSZF módosításának hatályba lépését követő 8 (nyolc) munkanapon belül írásban gyakorolhatja. Amennyiben ezen időtartamon belül ilyen irányú nyilatkozatot nem tesz, úgy kell tekinteni, hogy az ÁSZF egyoldalú módosítását elfogadta.
Adatkezelés
A Szolgáltató a mindenkor hatályos Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) rendelkezéseinek megfelelően kezeli a Megbízó személyes adatait. A Szolgáltató részletes adatkezelési tájékoztatója a https://www.rendmentor.hu honlap alatt található.
Egyebek
A Megbízó panaszjogával a Szolgáltatónál telefonon, illetve levél és e-mail útján élhet. Szolgáltató az írásban benyújtott panaszokra 30 napon belül ad választ.
A szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a szerzői jogokról szóló 1999. évi LXXVI. Törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
A Szerződés módosítása, kiegészítése, illetve megszüntetése csak írásbeli formában érvényes.
A Szerződés írásbeli szerződésnek minősül, amennyiben a megrendelésre a tartalom változatlan visszaidézésére, a Megbízó személyének és a megrendelés megtétele időpontjának azonosítására alkalmas formában kerül sor. A Megbízó hallgatása vagy magatartástól tartózkodása is érvényes jognyilatkozatnak minősül, ott, ahol a jelen ÁSZF az adott jognyilatkozat vonatkozásában ezt lehetővé teszi.